Mitä minun pitäisi tehdä kun tyttöystävälläni ja minulla on erillaiset...
Mitä minun pitäisi tehdä kun tyttöystävälläni ja minulla on erillaiset haavet seksistä. Rakastan tyttöystävääni ja ero tämän takia ei tulisi edes mieleen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisia mieltymyksiä on hyvin erilaisia ja tässä ei ole mitään väärää. Ihminen ei voi päättää sitä, mikä häntä kiihottaa tai innostaa ja tämä saattaa aiheuttaa ristiriitatilanteita parisuhteessa. Tilanteissa, joissa kumppani ei ole millään tavalla innostunut jostakin itselle tärkeästä seksuaalisesta mieltymyksestä, voi esimerkiksi fantasioinnin kautta saada tyydytystä ja nautintoa.
Mukavaa kuulla, että teillä riittää keskinäistä rakkautta. Lisäksi on ilahduttavaa, että olette ilmeisesti jollakin tasolla pystyneet keskustelemaan seksiin liittyvistä teemoista. Onko teillä mitään seksiin liittyvää haavetta, jossa mieltymyksenne olisivat samanlaiset? Onko jokin mieltymys sellainen, jota voisi mukauttaa molempien haaveiden kaltaiseksi? Vaikka tuntuisi, että tilanteeseen ei löydy heti yksinkertaisia ratkaisuja, kannattaa omista toiveistaan ja huolenaiheistaan rohkeasti puhua vielä syvemmin kumppanin kanssa. Yhdessä ideoimalla voisitte löytää jonkin teille sopivan tavan harrastaa mieleistänne seksiä.
Koska aihepiirin käsittely voi tuntua kaksin hankalalta, voi tarvittaessa olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme tai varata ajan seksuaalineuvojn vastaanotolta. Yhteystiedot löytyvät täältä. Autamme teitä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi