Mitä on kirkas neste, jota ruiskahti klitorishieronnassa?
Hei. Olen 24 v tyttö ja kysyisin että onko normaalia että tykkään tyttökaverin kaa räplätä toistemme pilluja ja mitä semmonen kirkas neste on mitä multa kerran ruiskahti kun sain hitaan klitoris hieronnan

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tyttökaverin kanssa on lupa kosketella ja räplätä pilluja. Mukavaa, jos olette löytäneet teille mieluisan tavan harrastaa seksiä.
Klitorishieronta voi tuntua monesta muustakin nautinnolliselta. Mainitsemasi kirkas neste oli todennäköisesti emättimen ejakulaationestettä. Ejakulaatiossa virtsaputkesta syöksähtää orgasmin hetkellä väritöntä ja hajutonta nestettä. Ejakulaatio on luonnollinen ilmiö, vaikkakaan kaikki eivät koe emättimen ejakulaatiota orgasmin aikana. Tämäkin on tavallista ja asiassa ei ole mitään outoa. Jotkut pystyvät saamaan aikaan emättimen ejakulaation tietynlaisella stimulaatiolla, kuten sinun tapauksessasi todennäköisesti kävi.
Asiasta ei tarvitse olla huolissaan ja hyväilyjä voi jatkaa samanlaiseen tapaan, jos se tuntuu molemmista sopivalta.
Neuvonnan tiimi