Mitä panemisessa tapahtuu, kun mies on laittanut kikkelin pilluun sisälle?
Mitä panemisessa tapahtuu sit kun mies on laittanut kikkelin sinne pilluun sisälle kun sit siinä lentää spermat mieheltä mut mitä siinä välissä tapahtuu et onko se vaan siellä sisällä ja sit yhtäkkiä tulee siemensyöksy

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kikkelin voi laittaa pilluun sisälle silloin, kun pillu on kostunut ja kikkeli on erektiossa. Ennen kikkelin viemistä pilluun, on hyvä laittaa kikkelin päälle kondomi, joka ehkäisee raskauden alkamisen ja seksitautien syntymisen.
Panemisessa kikkeliä liikutellaan pillussa edestakaisin. Yleensä liikuttelu saa jonkin ajan päästä aikaan siemensyöksyn. Kikkeliä voi vain pitääkin pillussa aluksi ja totutella tuntemukseen. Halutessaan tästä voi jatkaa pippelin liikutteluun. Yleensä keho tietää, mitä tekee ja liikuttelu tulee kuin luonnostaan. Tästä asiasta ei tarvitse kantaa huolta.
Seksiin kuuluu paljon muutakin kuin kikkelin laittaminen pilluun. Toista voi esimerkiksi hyväillä eri puolilta kehoa jo ennen yhdyntöjen aloittamista sekä yhdynnän aikana. Pannessa kumpikin voi hyväillä niitä kehon kohtia, jotka tietävät tuottavan toiselle tai itselle mielihyvää. Jos sinua kiinnostaa tutustua emätinyhdyntään käsitteleviin asioihin, voit lukea aiheesta täältä.
Neuvonnan tiimi