Mitä pitää muistaa, jos kiinnostaa kokeilla eturauhasen stimulaatiota masturboidessa?
Mitä pitää muistaa, jos kiinnostaa kokeilla eturauhasen stimulaatiota masturboidessa? Olen heteromies, mutta jostain syystä kiinnostaisi kokeilla sormettaa omaa pyllyä joskus.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalinen suuntautuminen ei katso sitä, millaisista seksi- tai masturbointitavoista ihminen kiihottuu. Eturauhasen stimuloinnista on lupa kiihottua ja fantasioida, jos se tuottaa itselle nautintoa.
Ennen eturauhasen stimulaation aloittamista kannattaa pestä kädet ja leikata kynnet. Sormia voi suojata kertakäyttökäsineellä ja seksilelua esimerkiksi kondomilla. Koska anaalin alue ei kostu, on tärkeää muistaa liukuvoiteen käyttö. Peräaukon aluetta voi varovasti hyväillä ja kosketella, jotta sulkijalihas rentoutuisi ja sormi tai seksilelu olisi mahdollista viedä sisään. Eturauhasen voi tuntea noin 2,5-6 senttimetrin päässä peräaukosta. Kiihottuessa eturauhanen tuntuu kiinteältä saksanpähkinän kokoiselta alueelta.
Jokainen pitää hieman erilaisista stimulointitavoista, joten omaa kehoaan kuunnellen voi varovasti testata, millaiset hyväilyt tuntuvat omasta mielestä parhaimmilta. Aihepiiriä on sivuttu osittain anaaliseksiä ja G-pistettä käsittelevissä artikkeleissamme, joihin voit tutustua ennen mieltymyksiesi toteuttamista.
Neuvonnan tiimi