Mitä tapahtuu ku osallistuin not nut novemberiin ja kun ei...
Mitä tapahtuu ku osallistuin not nut novemberiin ja kun ei saa runkata kuukauteen niin aiheuttaako jotain haittaa penikselle tai spermalle tai jollekin muulle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On jokaisen oma asia, haluaako runkata vai ei. On ihmisiä, jotka eivät runkkaamista harrasta ja tästä ei sinänsä ole mitään suurempaa haittaa eri kehonosille. Tavanomaisesti keho hoitaa peniksen terveyttä yöllisillä erektioilla ja siemensyöksyillä, joten miehen ei ole välttämättä itse pakko tehdä asialle mitään.
No Nut November on kuitenkin ennen kaikkea leikkimielinen haaste, joten kannattaa aina kuunnella omaa kehoaan ja sen viestejä. Jos siis tuntuu, että on tarve runkata, on näin myös lupa tehdä eikä tällaisestä ratkaisusta ole haittaa keholle. Jos asia vielä mietityttää, saat terveydenhoitajalta lisätietoa kehon terveyteen liittyvissä asioissa.
Neuvonnan tiimi