Mitä tapahtuu kun en ole harrastanut koskaan seksiä, runkannut olen....
Mitä tapahtuu kun en ole harrastanut koskaan seksiä, runkannut olen. Nyt olen ollut kuitenkin runkkaamatta loppuun saakka. Pidemmän aikaa. Useamman viikon.Kiihotus tilaan olen kyllä päästänyt itseni eli ”kiimalimaa” tullut mutta en ole lauennut. Enkä ole saanut märkiä unia. Eli mitä tapahtuu spermalle kun ei laukea? Kuitenkin käsittääkseni sitä kehittyy lisää koko ajan. Poistuko sittä virtsan mukana? 2.kysmys Onko alasti nukkumisesta vaaraa kiveksille, mahallaan nukkuessa/kylkeä kääntäessä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihminen itse saa päättää, haluaako runkata tai harrastaa seksiä. Jotkut voivat tyydyttää itseään kuvaamallasi tavalla ja saada siitä nautintoa. Toiset eivät halua runkata ollenkaan ja sekin on sallittua. Sinänsä runkkaamisessa ja siemensyöksyssä ei kuitenkaan ole mitään väärää.
Joillakin, jotka eivät runkkaa, voi ilmetä yöllisiä siemensyöksyjä. Tämä kertoo, että keho pitää itsestään huolta ja tekee tilaa uudelle siittiötuotannolle, mikäli aiemmasta siemensyöksystä on kulunut aikaa. Siemensyöksyssä siittiöt purkautuvat lisäkiveksistä siemenjohtimia pitkin virtsaputkeen. Siemennesteeseen sekoittuu myös rakkularauhasen ja eturauhasen eritteitä tällä kuvatulla matkalla. Siemenneste ei siis ole ennen laukeamista odottamassa virtsaputkessa, vaan laukeamisreaktio tapahtuu lisäkiveksissä asti. Laukeamisen jälkeen loput siemennesteestä huuhtoutuu pois virtsaputken kautta virtsan mukana. Keho siis huolehtii kyseisistä asioista, vaikkei saisikaan siemensyöksyä. On myös hyvä huomioida, että orgasmin voi saada ilman siemensyöksyäkin.
Kuvaamistasi asennoista ei pitäisi olla haittaa kiveksille. Myöskään alasti nukkuminen ei aiheuta haittaa, päinvastoin alasti nukkumista jopa suositellaan, jotta alapää saisi hengittää vapaasti. Lisätietoa kivesten terveydestä ja spermasta saat vielä halutessasi terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi