Mitä tarkoittaa, jos sanotaan, että seksi on villiä?
Mitä tarkoittaa, kun joskus sanotaan, että seksi on villiä, kuumaa tai rohkeaa? Onko siinä silloin jotakin erityistä? Eikö se aina ole rohkeaa? Ja jos sanotaan, että jollakin on oikein kuuma vartalo, tarkoittaako se, että se on erityisen seksikäs?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaiselle tietyt termit tai tavat kuvailla seksiä merkitsevät eri asioita. Läheisyyteen ja oman kehon sekä omien tuntemusten ja mieltymysten suhteen tarvitaan rohkeutta. Ihminen voi kokea itsensä alastomaksi seksissä niin konkreettisesti kuin kuvainnollisestikin. Tässä mielessä rohkeus on hyvä sanavalinta. Villiksi tai kuumaksi seksiä saatetaan kutsua silloin, jos seksi on tuntunut erityisen intohimoiselta tai jollakin tavalla spontaanilta tai eläimelliseltä. Mikään ei estä kutsumasta jokaista seksikertaa mainitsemillasi adjektiiveilla, jos ne tuntuvat itsestä osuvimmilta.
Monesti kuumasta vartalosta puhuttaessa tarkoitetaan seksikästä vartaloa. Kaikilla ihmisillä on omanlaisensa mieltymykset ja kauneusihanteet. Tämän takia jokainen määrittelee seksikkyyden hieman eri tavoin. Asiaan vaikuttavat myös esimerkiksi elinympäristö, kulttuuri ja aikakausi, jossa ihminen elää. Kukaan ei voi määrittää tarkasti, millaista vartaloa tulisi pitää kuumana, koska makuja on niin monia. Kauneus onkin katsojan silmässä.
Hienoa, kun pohdit asioita ja osaat kyseenalaistaa erilaisia seikkoja. Jokaisella on lupa käyttää juuri sellaisia sanontoja tai sanoja, jotka sopivat omaan sanavarastoon eivätkä loukkaa ketään.
Neuvonnan tiimi