Mitä tarkoittaa käytännössä, että on vaikeasti tavoitteleva?
Mitä tarkoittaa käytännössä, että on hieman vaikea tavoitteleva?
Joskus en tajua sitä, kuinka vaikeasti pitäisi heijastaa, jotta teko vastaisi, vaikka ei sanoisi. Pitäisikö esittää vaikeaa tavoittelevaa, jotta toinen osapuoli ymmärtäisi vai omana itsenään, mutta tutustumisessa tytön ymmärtävänä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Vaikeasti tavoiteltava ihminen saattaa välillä ilmaista selkeästi olevansa kiinnostunut ja välillä taas käyttäytyä välttelevästi tai torjuvasti. Toisenlaisiakin käyttäytymistapoja voi olla, sillä käyttäytymismalli vaihtelee henkilön mukaan. Eri henkilöt myös tulkitsevat toisen käytöstä eri tavoin.
On yksilöllistä, miten kukakin haluaa toimia parisuhdetta muodostaessaan. Moni kokee, että suhdetta etsiessä on hyvä olla oma itsensä ja mieluummin kertoa kiinnostuksestaan avoimesti kuin olla vaikeasti tavoiteltava. Omista näkemyksistään voi puhua ja keskustella toisen kanssa. Lisäksi vaikeaselkoisissa tilanteissa voi itseä mietityttävän asian ottaa rohkeasti puheeksi.
Ihmissuhteista ja niiden muodostamisesta voit tulla keskustelemaan lisää neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi