Mitä tehdä kun penis luiskahtelee yhdynnässä ulos? Sitä saa laittaa...
Mitä tehdä kun penis luiskahtelee yhdynnässä ulos? Sitä saa laittaa monta kertaa uudestaan. Kiihottuminen on hyvä ja peniksen kovuuskin. Mitä tehdä kun siemensyöksy tulee helposti?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksin aikana voi tapahtua erilaisia juttuja ja penis voi myös luiskahtaa ulos kesken kaiken. Mikäli näin tapahtuu, niin peniksen voi aina laittaa sisään takaisin, eikä asiasta ole syytä nolostua. Jos tuntuu siltä, että peniksen jatkuva luiskahtaminen ärsyttää, voi esimerkiksi yrittää kokeilla eri asentoja, joissa penis pysyisi paremmin sisällä. Halutessaan voi lisäksi testata tekniikkaa, joka ei niinkään perustu työntöjen määrään tai ”pitkiin” edestakaisiin liikkeisiin, vaan pikemminkin liikkeisiin, jossa peniksen liikerata on pienempi/syvempi. Lisäksi voi myös päästää mielikuvituksensa valloilleen ja koettaa rohkeasti muita tapoja tuottaa mielihyvää kumppanilleen.
Siemensyöksyjen herkkyyttä ei tarvitse häpeillä. Jos haluaa heti jatkaa siemensyöksyn jälkeen seksin harrastamista uudestaan, voi siemensyöksy tulla tällöin hieman hitaammin. Myös vahvemmilla kondomeilla tai vaihtoehtoisesti erilaisilla puuduttavilla liukuvoiteilla saattaa onnistua viivyttämään siemensyöksyä. Tehokkaina keinoina voivat toimia myös tänne kootut herkkään siemensyöksyyn tarkoitetut itsehoito-ohjeet sekä lantionpohjan lihasten harjoittelu. Monesti aikakin korjaa tilannetta, eli hieman vanhempana ei siemensyöksy tule välttämättä yhtä herkästi kuin murrosiässä. Aina kannattaa kuitenkin jutella kumppanin kanssa, jos jokin asia painaa. Näin seksin aikana ei synny liikaa suorituspaineita ja mukana säilyy leikkimielisyys.
Jos sinulle jäi vielä kysyttävää tai haluatte jutella tilanteestanne kumppanisi kanssa, saa meidän neuvontapuhelimeemme aina soittaa.
Maija Nieminen