Miten ehdottaa suihkufantasiaa tyttöystävälle?
Hei. Minua kiihottaa ajatus, että ennen seksiä kävisimme yhdessä suihkussa, ja pesisimme toisemme. Haluaisin erityisesti pestä tyttöystäväni pyllyreiän. Miten sitä voisi ehdottaa hänelle? Ettei hän vaan ymmärrä, että pesisin sitä siksi, että se olisi erityisen likainen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Yhteiset suihkuhetket kiihottavat monia muitakin ja suihkussa käymisestä on lupa haaveilla sekä kiihottua. Omissa fantasioissa ei ole mitään pahaa ja tyttöystävälle saa halutessaan ehdottaa suihkuhetkeä.
Tyttöystävälle voi esimerkiksi sanoa, että pidät hänen kehostaan ja haluaisit olla hänen lähellään ja koskettaa häntä. Jos tämä kuulostaa tyttöystävästä mukavalta, voi toiselle kertoa toivovansa yhteistä pesuhetkeä ennen seksiä. Mikäli ajatus tuntuu tyttöystävästäsi kivalta idealta, kannattaa jutella siitä, millaisista kosketuksista hänen kanssaan haaveilet. Pyllyreiästä kiihottuminen ja pyllyreiän peseminen saa aikaan kiinnostusta toisissakin. Tyttöystäväsi saattaa jo tietää, että pyllyreiän peseminen kiihottaa muitakin eikä hän siksi käsitä sinua väärin.
Jutelkaa yhdessä toiveistanne ja sopikaa toimintanne rajoista. Jos pyllyreiän peseminen ei tunnu kiinnostavalta ajatukselta tyttöystävästäsi, voi hänelle ehdottaa esimerkiksi pakaroiden pesemistä, mikäli se tuntuisi miellyttävämmältä hyväilytavalta. Tyttöystäväsi todennäköisesti ajattelee sinusta hyviä asioita, joten ei kannata turhaan pelätä tilanteen ottamista puheeksi. Jos jutteleminen tuntuu vaikealta, voi asian ottaa esille esimerkiksi jonkin lehtijutun, elokuvan tai muun materiaalin kautta. Lisätietoa fantasioista saat täältä.
Neuvonnan tiimi