Miten löytää rakasteluvideoita?
Olisi kiihottavaa nähdä sellaisia videoita, joissa nainen ja mies rakastelevat. Että näkisi, mitä kaikkea he oikein tekevät ja millaista se on. Voisiko mistään löytää sellaista katsomista? Porno ei jaksa kiinnostaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua ja nauttia. Myös moni muukin on kiinnostunut katselemaan rakasteluvideoita.
Jos pornosivuille ei halua ollenkaan mennä, voi yrittää ”tavallisten” elokuvien ja sarjojen avulla löytää mieluisia videoita. Netissä on esimerkiksi listattu seksikkäiksi tai eroottisiksi koettuja elokuvia. Hakusanoina voi käyttää muun muassa termejä ”sexiest movies”, ”hottest movies” tai ”the best erotic movies”. Materiaalia on mahdollista etsiä esimerkiksi television, suoratoistopalvelujen ja kirjaston tarjonnasta. Kirjastosta voi myös löytää eroottista kirjallisuutta ja päästä kiihottuneeseen tunnelmaan mielikuvien kautta.
Vaikka porno sinänsä ei kiinnosta sinua, saattaa rakasteluvideoita löytää myös pornosivujen kautta. Riippuen hieman siitä, millainen materiaali itseä kiinnostaa, on eri hakusanoja testaamalla mahdollista löytää rakasteluvideoita. Voit testata tai yhdistellä esimerkiksi hakusanoja ”love making”, ”loving sex”, ”female friendly”, ”erotic”, ”sensual” tai ”intimate”. Hakusanan perään voi lisäksi kirjoittaa vielä ”real couple”, jolloin saattaa löytää aitoja pareja rakastelemassa.
Mikäli mieleistä videomateriaalia ei löydy, on rakasteluun liittyvistä asioista lupa nauttia omien mielikuvien ja fantasioiden tasolla.
Neuvonnan tiimi