Miten pippeliä voi liikutella pimpissä, jos pimppi puristaa sitä?
Olen miettinyt yhdyntää. Miten mies voi liikutella pippeliään edestakaisin, jos naisen pimppi puristaa sitä? Tuntuu äkkiseltään vaikealta, ja miten se niin ihanalle voi tuntua niin kuin sen sanotaan olevan? Miten siis pippeli voi liikkua pimpissä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pimppi on joustavaa pehmytkudosta oleva elin. Pippelissä tuntuvan puristuksen saa aikaan henkilön rakenteelliset tekijät sekä lantionpohjanlihakset. Pimppi ei varsinaisesti purista pippeliä mitenkään lujaa, jos lihakset ovat rentoina. Vaikka pippeliä puristeltaisiin lantionpohjanlihaksilla, tuntuu pimppi kuitenkin pehmytkudoksensa ansiosta yleensä miellyttävältä pippelin ympärillä.
Kiihottuessa pimppi kostuu ja avautuu. Pimpin kosteuden ansiosta on helpompaa viedä pippeli pimppiin sekä liikutella pippeliä pimpin sisällä. Ilman kosteutta pippelin liikutteleminen on vaikeaa ja satuttaa kumppania. Jos on huolissaan kosteuden riittämisestä, voi yhdynnässä käyttää liukuvoidetta. Tällä tavoin pippelin liikutteleminen pimpissä tuntuu miellyttävältä molemmista.
Yhdynnän ei kuulu sattua pippeliin tai pimppiin. Jos jokin sattuisi, kannattaa yhdyntä lopettaa ja miettiä muita seksitapoja. Voit kuitenkin olla huoletta, yleensä pimppi tuntuu hyvältä pippelin ympärillä eikä satuta pippeliä.
Neuvonnan tiimi