Miten penis on kaikkein helpointa viedä pyllyyn?
Miten penis on kaikkein helpointa viedä pyllyyn? Mitä pyllyssä tapahtuu sen jälkeen, kun penis on viety sinne? Voiko naiselta tulla pyllypieruja anaaliseksin aikana? Tunteeko ja kestääkö aikuisen miehen penis voimakkaampaa nautintoa seksissä kuin nuoren pojan, jolla ei ole kokemusta paljon?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Anaalin alueeseen voi tutustua kumppanin kanssa rauhallisesti edeten. Tällä tavoin sulkijalihas pystyy rentoutumaan ja penis on helpointa viedä pyllyyn. Jotta penis olisi helpompaa viedä pyllyyn, kannattaa peräaukkoa ja sitä ympäröivää aluetta hyväillä varovasti. Mitään liian suurta ei saisi laittaa peräaukosta heti sisään. Hyväilyjen edetessä voi viedä ensin vain yhden sormen sisään ja halutessaan vasta sitten lisäillä sormien määrää. Kaikissa hyväilyissä on tärkeää muistaa sopivan liukuvoiteen käyttö.
Mikäli molemmista tuntuu siltä, että sulkijalihaksen rentoutuessa haluaisi testata hyväilyjä myös peniksen avulla, kannattaa penistä pitää paikallaan peräaukon suulla siten, että se asettaa kevyen paineen sulkijalihakseen. Paikoillaan pitäminen saa aikaan sulkijalihaksen rentoutumisen ja penis voidaan työntää helpommin peräsuoleen. Anaaliyhdynnässä tai anaalialuetta hyväiltäessä suositellaan käytettäväksi liukuvoiteen lisäksi myös kondomia tai suuseksisuojaa.
On hyvin yksilöllistä, mitä pyllyssä tapahtuu sitten, kun penis on viety sinne sisään. Tuntemus voi olla uudenlainen tai jännittävä. Siksi peniksen voi antaa hetken aikaa vain olla sisällä pyllyssä ennen liikuttamista. On tärkeää kuunnella kehoa ja sen viestejä. Penistä ei ole myöskään pakko laittaa kokonaisuudessaan pyllyyn sisälle. On hyvä keskustella molempien toiveista ja rajoista hyväilyihin ja seksiin liittyen. Mikäli jokin tuntuisi kivuliaalta, kannattaa pitää taukoa tai lopettaa toiminta ja keksiä jonkinlainen toinen hyväilytapa.
Seksiin kuuluvat erilaiset äänet. Myös pyllypierun ääniä voi kuulua. Tästä ei kannata välittää vaan suhtautua tilanteeseen huumorilla, sillä kyseessä on luonnollinen asia.
On täysin yksilöllistä, kuinka hyvin aikuisen tai nuoren penis kestää nautintoa seksissä, tai miltä seksi kenestäkin tuntuu. Yleisesti ottaen seksin aikana koetut tuntemukset voidaan aistia voimakkaina niin nuorena kuin aikuisenakin. Jos erilaiset hyväilytavat ovat uusia ihmiselle, voivat aistimukset olla hieman voimakkaampia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö seksi tuntuisi nautinnolliselta myöhemminkin.
Joskus nuoret saattavat saada siemensyöksyn herkemmin kuin aikuiset, mutta tässäkin on paljon yksilöllisiä eroja. Kesto ei ole niinkään tärkeää, oleellista on, että seksin osapuolilla on miellyttävä olo. Kumppanin hyväilemistä voi myös jatkaa jollakin muulla tavalla, jos siemensyöksy tulisi odotettua aiemmin. Monesti erektio saattaa syntyä hetken päästä uudestaankin.
Anaaliseksiin liittyy paljon erilaisia huomioitavia seikkoja esimerkiksi turvallisuuden ja hygienian suhteen. Enemmän tietoa anaaliseksistä saat halutessasi tästä artikkelista tai tästä oppaasta.
Neuvonnan tiimi