Miten saada selville, onko joku sinkku?
Usein deittailu tilanteissa mietin, että, jos ei tiedä, voiko tyttö olla vapaa tai elämässä on jokin muutos meneilään. Miten pitäisi saada selville, jos tyttö on vapaa, niin miten pitäisi ilmaista/kysyä, että on tyttö sinkku?
Usein suomalaiset eivät uskalla sanoa ääneen, voiko se pitää paikaanssa, jos heillä on muu tarkoitus ja teot voittaisi, kuin puhuminen. Mitä lähestymisentapaa suosittelisit?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On tosiaan hankalaa päällepäin tietää toisen ihmissuhdetilannetta. Helpointa on etsiä seuraa erilaisista treffipalveluista, joissa toinen on voinut ilmoittaa suoraan, onko sinkku vai ei. Jos kuitenkin kasvotusten tapahtuvassa elämässä kohtaisi jonkun kivan ihmisen, ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin ottaa tilanteesta selvää sanallisesti. Toisen kanssa voi jutella hänen elämästään ja kysellä esimerkiksi hänelle itselleen läheisistä ja tärkeistä ihmisistä. Tässä vaiheessa toinen saattaa kertoa, jos hänellä on kumppani. Jos tämä tuntuu monimutkaiselta, voi toiselle sanoa, että hän vaikuttaa kiinnostavalta ja haluaisit tutustua häneen, jos hän on sinkku.
Vaikka suomalaiset saattavat vaikuttaa hiljaisilta, on puhuminenkin suomalaisille tärkeää. Joihinkin voi tehdä vaikutuksen erilaisilla kauniilla eleillä, kuten oven avaamisella tai muilla kohteliailla käytöstavoilla. Jokainen pitää hieman erityyppisistä lähestymistavoista. Monesti rento ja rauhallinen käytös sekä kohteliaat sanat voivat tehdä vaikutuksen.
Jos haluat jutella tilanteestasi enemmän, olet tervetullut juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi