Miten saada tyttöystävä?
Oon 18v miehenalku ja mä en oo oikeestaan päässy kommunikoimaan naisten kanssa vielä yhtään tai yhden kerran baarissa kaunis nainen tuli juttelemaan mutta menin siinä ihan puihin ja munasin tilanteen enkä osannut osoittaa kiinnostustani. Mutta olisi vaan niin ihanaa kun olisi ihminen rinnalla jota rakastaa ja saisi näyttää rakkautensa. Oon aina kateellinen kun nään kaupungilla nuoren parin kävelemässä käsi kädessä. Miten löytää rinnalle se oma rakas?

Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. On inhimillistä tuntea erilaisia tunteita etsiessään elämäänsä rakkautta. Monesti voi toisen onnen näkeminen satuttaa ja aiheuttaa kateutta, vaikka tietenkään toisen onni ei ole itseltä pois. Harmi juttu, ettei tuosta baarikohtaamisesta syntynyt mitään sen syvempää. Aika monikin kertoo joskus ”menneensä puihin”, jos joku yllättävä tilanne on sattunut ja vasta jälkikäteen tajunnut, mitä olisi voinut sanoa tai tehdä. Onneksi näitä tilanteita voi ajatella niin, että ainakin tietää, mitä tekisi seuraavalla kerralla toisin, jotta lopputulos olisi mahdollisesti erilainen. Ei kannata myös itseään syyttää liikaa tuosta tilanteesta, ehkäpä tämä nainenkin olisi voinut vielä suoremmin kysyä vaikka numeroasi tms., jottei tilanne olisi jäänyt liian tulkinnanvaraiseksi.
Ei hätää, sinulla on koko elämäsi aikaa löytää joku ihana nainen kumppaniksesi. Vaikkei nyt ole vielä onnistanutkaan, voit miettiä, ettet ole yksin; moni muukin ikäisesi on samassa tilanteessa kanssasi. Jos sinua kiinnostaa, voit testata esimerkiksi Tinderiä, nettitreffejä, kirjekaveripalstoja netissä/lehdissä, naisvaltaisia valinnaisaineita ja harrastuksia tai kysellä voisiko tuttujen kautta löytyä sinulle jotakin mukavaa seuraa. Toivottavasti sinua lykästää ja löydät sopivan naisen. Tsemppiä sinulle etsintään!
Neuvonnan tiimi