Miten seksiä myyvillä naisilla paikat kestävät monta tuntia panemista päivässä?...
Miten seksiä myyvillä naisilla paikat kestävät monta tuntia panemista päivässä? Ei kai pillu ole sellaiseen tarkoitettu. Eikö seksin myynti ja pornotyö ole naisten henkiselle hyvinvoinnille vahingollista? Minua ainakin ahdistaa ajatella niiden naisten elämä. Olen miettinyt tätä paljon viime aikoina, ja ehkä siksi oma kiinnostukseni seksiin on hävinnyt lähes kokonaan. Mies ei sitä ymmärrä, vaan on alkanut puhua vieraissa käymisestä. Tosi ikävää, että suhteemme taitaa olla lähellä loppua.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kun puhutaan seksialalla toimisesta, on hyvä erottaa toisistaan aikuisen ihmisen omaan vapaaseen tahtoon perustuva seksityö ja rikollinen toiminta, eli ihmiskauppa tai seksin ostaminen alaikäiseltä. Laki kieltää ihmiskaupan ja parituksen, jossa ihmisiä pakotetaan toimimaan seksityössä vastoin omaa tahtoaan. Tämä luonnollisesti on haitallista ihmisen hyvinvoinnille.
On monia seksityöntekijöitä, jotka nauttivat työstään ja ovat itse valinneet kyseisen ammatin eivätkä pidä sitä millään tavalla vahingollisena. Seksialalla työskentely voi olla palkitsevaa siinä missä mikä tahansa muukin työ. Seksityö on hyvin moninaista ja siihen voi liittyä monenlaisten palveluiden tarjoamista. Samalla tavalla kuin muussakin fyysisessä työssä, seksityössä työntekijä pitää huolen omasta kehostaan ja sen rajoista.
Jos oma seksielämäsi tai parisuhteesi mietityttää sinua, voit olla yhteydessä meihin esimerkiksi puhelinneuvonnan kautta, niin voimme keskustella tarkemmin tilanteestasi.
Oona Turunen