Miten tytön pyllyä voisi hyväillä, ettei se olisi kourimista?
Miten tytön pyllyä voisi hyväillä, ettei se vaan olisi sellaista kourimista? Se pitäisi olla hellää, ja puristelut olisi osattava tehdä varovasti. Ja olisi tärkeää, ettei itse olisi liian himokas. Uusi tilanne on varmasti hyvin kiihottava, mutta liikaa ei saa innostua, vaan on osattava hillitä itsensä. Miten pystyn keskittymään enemmän tytön nautintoon kuin omaan?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että haluat ottaa kumppanisi nautinnon huomioon hyväillessäsi häntä. Toista voi esimerkiksi hellästi silitellä ja sivellä sormin tai kämmenellä. Jos tuntuu, että käsin tehtävät hyväilyt ovat liian kovakouraisia, voi toista helliä myös muilla kehonosilla, kuten esimerkiksi suulla. Puristelukin voi tuntua joistain ihmisistä miellyttävältä, mutta tässä on yksilöllisiä eroja. Parhain keino sopivien hyväilytapojen löytämiseen on kysyä toiselta, millaisista hyväilyistä hän pitäisi.
Uusi tilanne voi tuntua kiihottavalta. Toisaalta saattaa käydä niinkin, että tositilanteessa osaakin hillitä itsensä mielikuvia paremmin, kun toinen ihminen on konkreettisesti läsnä. Ennen hyväilyjen aloittamista kannattaa jutella tytön kanssa siitä, mistä molemmat pitäisivät. Toiselle kannattaa kertoa, että pelkäät innostuvasi liikaa. Tytön kanssa voi sopia, että hän sanoo, jos puristelet liian kovaa tai hän huomaa keskittymiskykysi herpaantuvan. Koska osaat pohtia toisen nautintoa jo etukäteen, osaat varmasti asettaa kumppanin nautinnon etusijalle oikealla hetkellä. Ja jos huomaakin vahingossa innostuneensa liikaa, kannattaa pahoitella asiaa ja kysyä, haluaako toinen vielä jatkaa hyväilyhetkeä.
Mitään yhtä oikeanlaista hyväilytapaa ei ole olemassa, joten tässä mielessä voit olla asian suhteen rauhassa. Jos hyväilyyn tai nautintoon liittyvät asiat edelleen huolettavat sinua, voit rohkeasti soittaa neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi