Miten tyttöystävä suhtautuu kumppanin penikseen, jos näkee niitä jo töissä?
Onko tälläiset ajatukset normaaleja? Tyttöystävä hoitaa vanhuksia ja näkee siellä peniksiä mitkä on välillä erektiossa,myös muutaman pappan on nähnyt vetävän käteen siellä.
Miten hän suhtautuu minun penikseen kun joskus tulee näkemään tämän ja onko hänelle mitään uutta nähtävää minun erektiossani.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On tavallista kokea huolta omasta kehostaan. Myös se on tavallista, että kokee huolta siitä, miten kumppani suhtautuu itseen ja kehoon. Onko suhteenne tuore? Varsinkin uudessa suhteessa ihminen saattaa pohtia omaa paikkaansa suhteen sisällä ja kantaa huolta siitä, riittääkö toiselle sellaisenaan.
Hoitotilanteet eivät ole seksuaalisia, vaikka niihin liittyisi alastomuutta, erektioita ja käteen vetämistä. Vanhustyössä kuvaamiasi tilanteita saattaa kuitenkin kohdata. Vaikka kyse on hyvin intiimeistä asioista, ei hoitohenkilökunta ajattele asiaa samalla tavalla kuin tilanteen ulkopuoliset ihmiset asian ehkä kokevat. Vanhustyössä asiakkailla voi ilmetä esimerkiksi muistisairautta, joka saattaa saada aikaan seksualisoitunutta käytöstä. Kyse on kuitenkin henkilön terveydentilaan liittyvästä asiasta eikä seksistä. Hoitohenkilökunta osaa suhtautua tilanteeseen asiallisesti ja ammatillisesti. Työhön kuuluvia hoitotilanteita ei voi verrata kumppanin kanssa vietettyyn aikaan, sillä tyttöystäväsi ei ajattele potilaitaan seksuaalisessa mielessä.
Tyttöystäväsi on sinut valinnut ja varmasti pitää sinusta sellaisenaan. Oman kumppanin kanssa jaetut alastomuuteen ja seksuaalisuuteen liittyvät hetket ovat aina erityisiä ja arvokkaita. Tyttöystävällesi sinä olet tärkein. Jokaisen penis ja erektio ovat omanlaisiaan, sillä jokaisen keho on ainutlaatuinen. Tässä mielessä tyttöystävälläsi on uutta nähtävää silloinkin, jos jossain vaiheessa alastomuus tulee ajankohtaiseksi teidän suhteessanne.
Omat huolenaiheet kannattaa ottaa esille tyttöystävänsä kanssa. Hän ei välttämättä ole osannut ajatella asiaa sinun näkökulmastasi. Ajatuksissasi ei ole mitään pahaa, joten huolistaan voi rohkeasti puhua toiselle. Kumppaninsa näkeminen ensimmäistä kertaa alasti on aina erityinen hetki suhteessa, jota eivät himmennä aiemmat kokemukset. Ei siis syytä huoleen. Mikäli tilanne vaikuttaisi omaan hyvinvointiisi tai suhteeseenne kielteisesti, palvelemme neuvontapuhelimessamme sinua/teitä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi