Miten voi varmistaa, että seksi on kumppanista hauskaa?
Luulen että jos pääsisin sänkyyn tytön kaa niin mulla olis tosi hauskaa. Mut miten voi parhaiten varmistaa että tytöllä on kans hauskaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että haluat seksin olevan kumppanistasikin hauskaa. Näin kuuluukin tehdä, sillä seksi tuntuu monesti nautinnolliselta ja hauskalta, jos molempien toiveet ja rajat otetaan huomioon.
Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja pitää erilaisista asioista. Parhain tapa varmistaa se, onko toisella hauskaa, on kysyä asiasta kumppanilta. Kumppanin kanssa voi lisäksi puhua esimerkiksi siitä, mistä kohdasta häntä tai sinua saa koskettaa ja millainen kosketustapa tuntuu kummastakin hyvältä. Yhdessä voitte testata, millaiset asiat tuntuvat miellyttäviltä. Kumppanin eleitä, ilmeitä ja kehon reaktioita on mahdollista seurata myös, jotta tietää paremmin, voisiko kyseinen hyväilytapa tuntua mieluisalta toisesta. Tilanteissa on hyvä pitää rento tunnelma, sillä seksin ei kuulu olla suoritus. Myönteinen ja välitön tunnelma auttavat yleensä siinä, että molemmilla on kivaa.
Liikaa ei kannata stressata seksitilanteita. Kumppanin kanssa voi yhdessä harjoitella tuntemaan molempien kehoja. Kun toiseen luottaa, on tilanne yleensä myös rennompi. Osaat varmasti toimia oikein seksin tullessa ajankohtaiseksi, koska osaat jo nyt näin hienosti pohtia asioita myös seksikumppanin kannalta. Jos sinua kiinnostaa, voisi vielä vaginaa, klitorista ja ekaa kertaa käsittelevät artikkelimme hyödyttää sinua.
Neuvonnan tiimi