Miten voisi päästä kokemaan sellaisen ns. pikapanon?
Miten voisi päästä kokemaan sellaisen ns. pikapanon? Tyttöähän pitää aina hyväillä pitkään, että pillu kostuisi. Joskus tekisi ainakin itseni mieli päästä nopeasti panemaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pikapanon ajattelemisesta on lupa kiihottua ja fantasioida. Riippuu kuitenkin paljon eri tekijöistä, miten pääsisi kokemaan pikapanon. Siksi mitään täysin toimivaa tapaa on vaikeaa sanoa.
Helpointa on varmaankin kokeilla pikapanoa mahdollisen kumppaninsa kanssa. On silti hyvin yksilöllistä, miten kumppani suhtautuu ajatukseen pikapanosta. Joitain saattaa kiihottaa ajatus jo etukäteen, jolloin kostuminenkin onnistuu nopeammin. Kiihottumisen nopeudessa on kuitenkin eroja henkilöittäin ja seksikerroittain. Yksi vaihtoehto on pyrkiä kiihottamaan kumppaniaan päivän mittaan sellaisin seikoin, joista molemmat pitävät. Esimerkiksi kehuminen, ”tuhmien” puhuminen ja kosketteleminen eri tavoin voi kiihottaa toista hiljalleen ja saada ajatukset helpommin ja nopeammin siirtymään seksiin. Eri ihmisiä kiihottavat kuitenkin eri asiat.
Molemminpuolisen nautinnon saamiseksi on hyvä huomioida kummankin toiveet. Yhdessä kumppanin kanssa kannattaa jutella ja miettiä, millä tavoin kumppani kiihottuisi nopeimmin ja milloin pikapanon toteuttaminen onnistuisi teiltä parhaiten. Pikapano ei välttämättä tunnu kaikista mieleiseltä asialta. Tällaisissa tilanteissa on hyvä kunnioittaa toisen näkemystä ja nauttia seksuaalisuudestaan esimerkiksi fantasioiden ja itsetyydytyksen keinoin.
Neuvonnan tiimi