Miten yhdyntä oikein tapahtuu pojan ja tytön välillä? Kovettuuko pippeli...
Miten yhdyntä oikein tapahtuu pojan ja tytön välillä? Kovettuuko pippeli ihan luonnostaan ja miten mennään sisäkkäin? Mitä sit tapahtuu kun ollaan sisällä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ennen yhdyntää on hyvä harrastaa ns. esileikkejä esimerkiksi koskettelemalla toista eri puolilta kehoa. On tärkeää puhua molemminpuolisesti omista toiveistaan ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä epämiellyttävältä. Mieluisa kosketus, sekä muilla aisteilla tehdyt havainnot, voivat saada peniksen kovettumaan ja emättimen kostumaan. Yhdyntään edetessä erektiossa oleva penis laitetaan kostuneen emättimen sisälle. Yhdynnän aikana penis voi liikkua emättimessä ja yhdyntään voi liittyä orgasmi pojan/tytön/ei kummankaan taholta. Sekä perinteisessä aktissa että suu- ja anaaliseksissä on tärkeää muistaa kondomin käyttö.
Seksiin kannattaa edetä sitten, kun tilanne tuntuu kummastakin osapuolesta hyvältä. Lisätietoa yhdynnästä löydät vielä täältä.
Neuvonnan tiimi