mitkä on tahrat naisten käytetyissä pikkuhousuissa normaalikäytölläja onko normaalia että...
mitkä on tahrat naisten käytetyissä pikkuhousuissa normaalikäytöllä
ja onko normaalia että tekee mieli haistella pilluntuoksuja ja onko stringeissä tuoksua enemmän

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista ja on myös ihan luonnollista, jos erilaiset tuoksut kiinnostavat. Et siis ole ainut, joka haistelee alusvaatteita ja voit tätä myös tehdä toisen luvalla.
Tahrat vaihtelevat aina käyttäjänsä mukaan päivittäin. Riippuu paljon käyttäjästä, mitä tahroja alusvaatteissa on, mutta niin virtsa- kuin ulostetahrat tai emättimen erilaiset eritetahrat ovat mahdollisia. On mahdotonta sanoa täysin varmasti, onko stringeissä tuoksuja enemmän kuin muissa malleissa. Yleensä tuoksujen voimakkuuteen vaikuttaa nimittäin käyttäjä itse sekä hänen kuukautiskiertonsa, ruokavalionsa, alapäähänsä käytetyt pesuaineet sekä alusvaatteidensa materiaali. Sinänsä stringeissä voi olla poikkeavampia tuoksuja, sillä stringit kuljettavat peräaukon bakteereja väärään suuntaan, eli emättimeen päin. Tulos voi siis olla hyvin yksilöllinen ja vastauksen saa vain haistelemalla.
Jos sinulle jäi vielä kysyttävää, voit aina olla uudestaan meihin yhteydessä, vastaamme sinulle mielellämme.
Maija Nieminen