Moi! Harrastin anaaliseksiä naisystävän kanssa niin voiko tulla raskaaksi jos...
Moi! Harrastin anaaliseksiä naisystävän kanssa niin voiko tulla raskaaksi jos on pikkasen joutunut liukuvoiteisiin käsiin touhutippoja jonka jälkeen klitorista kosketellut?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Raskaaksi voi tulla tapauksissa, joissa siemennestettä on päässyt emättimen limakalvoille. Yleisimmin näin voi käydä suojaamattomassa emätinyhdynnässä. Anaaliseksistä ei voi tulla raskaaksi.
Jos sormissa on touhutippoja tai siemennestettä ja sormilla on kosketeltu emättimen aluetta, on pieni mahdollisuus raskaaksi tulemiseen. Riskiä voi pienentää jatkossa pesemällä kädet eritteistä ennen emättimen alueen koskettelua. Viestisi perusteella vaikuttaisi siltä, että raskauden alkaminen on epätodennäköistä. Mikäli naisystäväsi kuukautiset olisivat myöhässä, on tärkeää kuitenkin tehdä raskaustesti asian varmistamiseksi.
Parhaiten raskaudelta ja seksitaudeilta pysyy suojassa kondomin avulla. Myös anaaliseksissä suositellaan kondomin käyttämistä. Lisätietoa raskauteen ja ehkäisyyn liittyvistä asioista saatte vielä enemmän terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi