Moi mä oon se poika joka oli yökylässä tytön luona...
Moi mä oon se poika joka oli yökylässä tytön luona no mä menin sinne ja se oli kivaa mut sit ennen ku me nentii nukkumaan nii mulla alko seisomaan kun näin sen pikkarit ja se huomas sen. Mut se sano et se ei haittaa ja sit se sano myöhemmin että haluis ens yökylässä nähdä mun pippelin. Ja mä sillee haluisin näyttää sille mut sillee en tiedä uskallanko. Nii mitä mä voisin tehdä tai sanoa että uskaltaisin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että yökylässä oli kivaa. Ja hyvä juttu, ettei kaveriasi haitannut erektiosi, niitä kun voi syntyä hyvin erilaisista syistä.
Pippelinsä voi näyttää toiselle silloin, kun ajatus tuntuu kummastakin osapuolesta luonnolliselta ja hyvältä. Jos siis yhtään tunnet olosi epävarmaksi, voit sen kyllä kertoa tytölle. Asiasta kannattaa jutella samalla tavalla kuin kertoisi ihan mitä tahansa muutakin juttua kaverilleen. Kaverinasi hän varmasti ymmärtää sinua ja antaa sinun edetä siihen tahtiin, joka sinusta tuntuu hyvältä. Ei kannata antaa liikaa painoarvoa seuraavalle yökyläilylle, pikemminkin katsoo, miten asiat etenevät ja millainen tunnelma vierailun aikana on. Joka kerralla ei ole myöskään pakko edetä aina ”uudelle tasolle”, on ihan sallittua nauttia vielä siitä ”tutustakin tasosta”, eli tässä tapauksessa alusvaatteisillaan olemisesta. Vaikkei siis vielä ensi kerralla olisi valmis olemaan alasti toisen edessä, saattaa tilaisuuksia pippelin näyttämiseen tulla ihan varmasti muitakin, mikäli asiaan on molemminpuolista kiinnostusta. Monesti asiat rullaavat ajan myötä eteenpäin omalla painollaan ja alastomuuskin alkaa tuntua luonnolliselta vaihtoehdolta.
Juttelitteko noin muutoin, millaisia toiveita teillä on tulevaisuuden tai esimerkiksi tämän tilanteen etenemisen suhteen? Kaveriasikin saattaa jännittää kertomasi asiat, joten hän myös voi käydä omalta osaltaan tapahtunutta ja tulevaisuutta läpi mielessään. Ei siis ole mitään syytä piilotella omia ajatuksiaan, koska tilanne on uusi teille molemmille. Jos kaipaat tukea ja neuvoja, olemme täällä edelleen sinua varten ja voit soittaa neuvontapuhelimeemme. Kaikki menee varmasti hyvin, tsemppiä jatkoon.
Neuvonnan tiimi