Moi. Minua kiinnostaisi ostaa netin kautta naisen käytetyt pikkuhousut. Mietin...
Moi. Minua kiinnostaisi ostaa netin kautta naisen käytetyt pikkuhousut. Mietin vain yhtä asiaa. Voiko niissä olla jäljellä mitään kiimaisia tuoksuja? Koko jutun idea on kuitenkin, että niissä pitäisi olla naisen kiihotuksesta märästä alapäästä lähteviä tuoksuja. Jos pikkupöksyt kostuvat vaikka läpi, olisi niitä ihana nuuhkia. Kauanko nuo ihanat tuoksut säilyvät pikkareissa? Pelkään, että ne haihtuvat, ennen kuin paketti tulisi perille.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja mieltymyksiä eikä niissä ole mitään pahaa. Mukavaa, jos olet löytänyt itsellesi sopivan tavan nauttia seksuaalisuudestasi. On vaikeaa sanoa tarkkaan, kauanko tuoksut säilyvät pikkuhousuissa, sillä asiaan vaikuttavat monet erilaiset yksilölliset tekijät, kuten esimerkiksi käyttöjakson pituus sekä hormonaaliset tekijät. Lähetystapoja on monia, mutta voisi kuvitella, että kaikkein parhaiten tuoksut säilyisivät pitkään ilmatiiviisti säilötyssä pakkauksessa. Jos asia mietityttää sinua, voit keskustella asiasta pikkuhousujen lähettäjän kanssa tarkemmin ja neuvotella, kuinka nopeasti käytön jälkeen haluat pikkuhousut itsellesi. Näin toivottavasti myös tuoksut säilyisivät pikkuhousuissa perille asti. Jos sinulle jäi vielä kysyttävää seksuaalisuuteen liittyen, voit olla halutessasi uudestaan meihin yhteydessä.
Maija Nieminen