Moi, minulla on ilmesesti fetissi sade ja kuravaatteisiin. Tykkään pukeutua...
Moi, minulla on ilmesesti fetissi sade ja kuravaatteisiin. Tykkään pukeutua sadevaatteisiin ja se saa minut kiihottumaan. Olen löytänyt internetistä ruotsalaisen kaupan mistä saisi tilattua aikuisille tehdyt olkainkurahousut sekä kurarukkaset. Haaveilen siitä että voisin tuollaisilla hanskoilla no arvaatte varmaan mitä. Kumppanilleni olen aiemmin ehdottanut sadevaatteita mukaan seksielämäämme ja vastaus oli ei ja ymmärrystä en oikein saanut. Voikohan tälläisen fetissin tukahduttaa jotenkin?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Fetissillä tarkoitetaan voimakasta mieltymystä jotakin eroottisesti kiihottavaa asiaa kohtaan. Fetissien kautta on mahdollista tutkia erilaisia puolia omasta seksuaalisuudestaan ja lisätä aistillisen nautinnon mahdollisuuksia. Mieltymyksiään ja fetissejään ei voi valita itse. Fetissien tai mieltymyksen tukahduttamisyritykset eivät useinkaan ole tuloksellisia, vaan tyypillisesti lisäävät ahdistusta.
Monesti on niin, että ihmissuhteen osapuolten eroottiset mieltymykset eroavat ainakin jossakin määrin toisistaan. Seksuaalisissa tilanteissa kenenkään rajoja ei tule ylittää, joten jos kumppanin kanta fetissin toteuttamiseen yhdessä on ehdottoman kielteinen, tulee näkemystä kunnioittaa. Jos taas kumppanin kanta on varovaisen utelias, voi fetissin toteuttamista kokeilla yhteisesti sovituissa rajoissa. Toisinaan kumppani voi tarvita aikaa ja tilaa ajatuksen sulattelemiseen tai esimerkiksi asiallisen fetissejä koskevan tiedon etsimiseen, jos aihe on hänelle entuudestaan vieraampi.
Kumppanin kanssa jaetun seksielämän ohella jokaisella on oikeus omaan henkilökohtaiseen seksielämään. Jos kumppanisi ei innostu sadevaatteista niin olisiko fetissiä mahdollista toteuttaa osana sooloseksiä? Joskus kumppanit ovat päätyneet ratkaisuun, jossa fetissiä on lupa toteuttaa suhteen ulkopuolisen henkilön kanssa. Mahdollisuuksia on monia ja vain te tiedätte, mikä teille ja teidän nautinnollenne sopisi parhaiten.
Jos kaipaat tukea asiasta keskusteluun, voit olla yksin tai kumppanin kanssa yhteydessä neuvontaamme joko soittamalla tai varaamalla ajan.
Neuvonnan tiimi