Kiihottavien videoiden etsiminen itsetyydytystä varten
Moi. Minun tekisi mieli nähdä eroottisia filmejä, sellaista pehmopornoa. En ole katsonut nettipornoa kuin vähän vilaukselta, koska se on niin rajua ja kovakouraista, ja siitä tulee paha olo. Haluaisin silti nähdä vähäpukeisia kauniita naisia. Olisi kiihottavaa nähdä sellaista, jossa pussaillaan, hyväillään ensin vaatteiden päältä, riisutaan ja hyväillään paljaita rintoja ja pyllyä. Samalla voisin harrastaa itsetyydytystä. Mistä voisin löytää sellaisia filmejä? Ennen niitä oli kuulemma tv:ssäkin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hieno juttu, että tunnet omat rajasi ja tiedät, mikä sinua kiinnostaa sekä kiihottaa ja mikä ei. Pornoa ei ole pakko katsoa, jos tietää, että se ei ole oma juttu. Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua ja elokuvia katsellessa on myös lupa harrastaa itsetyydytystä.
Voit halutessasi googlata esimerkiksi ”sexiest movies” ja löytää listattuna elokuvia, joita pidetään sisältönsä takia tavallista seksikkäämpinä elokuvina. Elokuvat ovat siis aivan normaaleja teoksia, joissa voi olla seksuaalista sisältöä. Joitain elokuvia saattaa nähdä myös televisiosta tai suoratoistopalveluista.
Mikäli päätyisikin aikuisviihdesivustoille, voi toivomaasi materiaalia yrittää hakea englanniksi joko mainitsemiisi teemoihin liittyen tai etsiä esimerkiksi hakusanoilla ”sensual”, ”gentle” tai ”female friendly”. Kokeilemalla voi löytää itselleen osuvampiakin hakusanoja ja hakutuloksia.
Omaa kehoaan ja vaistojaan kannattaa kuunnella ja katsella vain sellaista materiaalia, joka tuntuu itsestä hyvältä. Jos ei löydä itselleen sopivaa katsottavaa, voi aina nauttia kuvaamistasi asioista mielikuvien ja fantasioiden avulla. Jos kaipaisit lisää tietoa tai keskustelua teemaan liittyen, olet tervetullut juttelemaan neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi