Moi.Näin piirrettyä pornoa jossa simpson-hahmoja oli kuvattuna. Mahdoinko rikkoa lakia...
Moi.
Näin piirrettyä pornoa jossa simpson-hahmoja oli kuvattuna. Mahdoinko rikkoa lakia tässä asiassa joltain kantilta? Mietityttää, kun tavallaanhan siinä on alaikäisiä, mutta piirrettynä. Mitään alaikäisiin kohdistuvaa kiinnostusta mulla ei ole, tämä sattu vaan vahingossa eteen ja nyt ahistaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Et ole rikkonut lakia katsoessasi Simpson-hahmoista tehtyä pornoa. Pornoa on tehty melkeinpä mistä vain erilaisista aiheista ja hahmoista. Simpsonit ovat fiktiivisiä hahmoja. Piirretty porno, jossa esiintyy animoituja lapsen tai nuoren näköisiä hahmoja ei ole sama asia kuin todellinen ja laiton lapseen kohdistuvaa väkivaltaa todistava kuvamateriaali, eli niin sanottu lapsiporno.
Ei siis huolta. Netissä törmää monenlaisiin sivustoihin. Jos netissä sattuisi näkemään lapseen kohdistuvaa seksuaaliväkivaltaa todistavaa materiaalia, voi sivusta tehdä nettivihjeen. Jos asia vielä ahdistaa sinua, voit halutessasi soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi