Moi. Olemme muuttaneet tyttöystäväni kanssa yhteen ja kaikki on mennyt...
Moi. Olemme muuttaneet tyttöystäväni kanssa yhteen ja kaikki on mennyt kivasti. Kuitenkin minun vanha fantasia kumihanskoista tekee oloni tukalaksi. Tyttöystävä käyttää kumikäsineitä siivotessa ja tiskatessa ja minä kiihotun tästä enkä oikein voi olla samassa huoneessa. Olen masturboinut hänen hanskoillaan, mutta pelkään, että niihin jää sperma tahroja. En uskalla asiasta puhua, koska pelkään, että hän pitää minua friikkinä. Mitä teen? Voinko vaan jatkaa runkkaamista hänen hanskoilla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että yhteinen elämänne on lähtenyt kivasti käyntiin. Seksuaalisuus on monimuotoinen asia ja siksi ihmisillä voi olla myös erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Mieltymyksissä ei ole mitään väärää ja kumi materiaalina kiihottaa monia muitakin ihmisiä. Olisiko sinun mahdollista ostaa tilanteessasi oma hanskapari? Näin et tule ottaneeksi toisen omaisuutta, sinun ei tarvitse miettiä tahroja ja tiskaushanskat pysyvät myös hygieenisempinä, kun niillä ei ole koskettu sukuelinten alueelle. Noin muutoin kumihanskoilla runkkaamisessa ei ole mitään pahaa tai epäsopivaa.
Kerroit, että kyseessä on vanha fantasiasi. Koetko, että olet joutunut tukahduttamaan jonkin osan seksuaalisuudestasi vai onko fantasia ollut taka-alalla ihan luonnollisista syistä? Seksuaalisuudestaan on sallittua nauttia kaikkine sen erilaisine vivahteineen. On kuitenkin ymmärrettävää, että omista fetisesseistään tai fantasioistaan saattaa olla hankala puhua toisen kanssa, sillä seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat hyvin herkkiä ja henkilökohtaisia. Tyttöystäväsi varmasti välittää sinusta, joten asian ottamista puheeksi ei välttämättä tarvitse pelätä. Voit esimerkiksi aloittaa keskustelun ylipäätään fantasioista tai fetisseistä ja sitä kautta yrittää kertoa tilanteestasi. Tällaisissa asioissa on lupa edetä omaan tahtiinsa, joten voit halutessasi tarkastella tilannetta rauhassa ja kertoa fetissistäsi silloin, kun tilanne tuntuu turvalliselta. Voihan olla, että juttelemisen myötä löydätte jonkin uuden, yhteisen tavan nauttia seksuaalisuudestanne.
Et ole yksin ajatustesi kanssa ja siksi olemmekin täällä sinua varten. Jos vielä pohdit tilannettasi ja siitä kertomista, olet tervetullut juttelemaan neuvontapuhelimeemme, jonka kautta asiaa pystytään käsittelemään laajemmin ja luottamuksellisesti.
Neuvonnan tiimi