Moi olen 17 vuotiaspoika mietinvain kun minulla on Banaanin muotoinen...
Moi olen 17 vuotiaspoika mietinvain kun minulla on Banaanin muotoinen penis ollut koko ikäni eikä ole haitannu minua millään tavalla onko se normaalia ja olen neitsyt nii pystynkö Harrastamaa yhdyntää ku se on niin käyrä mutta tietenkin kumiakäyttäen eikä se satu eikä mitään mutta mietin vain että saaki sitä yhdynnässä venyttää vai saako ylipäätääkää venyttää sillee että se esim löystyisi tarkoitan venyttää sillee pikku hiljaa ja varovasti?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Peniksen ulkonäkö vaihtelee aina kantajansa mukaan. On siis luonnollista, että erilaisia variaatioita on olemassa ja siksi myöskin vinot tai käyrät penikset ovat ihan tavallisia. Tärkeintä on, että virtsaaminen, erektio ja siemensyöksyt onnistuvat. Ilmeisesti sinun tapauksessasi on näin, joten voit luultavasti olla ihan huoleti.
Käyrällä peniksellä pystyy harrastamaan seksiä siinä missä vähän suoremmallakin peniksellä. Tarkoititko kysymyksesi lopussa sitä, että haluaisit venytellä penistäsi eri asentoon yhdynnässä? Vai puhuitko kenties esinahan tai kondomin venyttämisestä? Olipa kyse millaisesta venyttämisestä tahansa, on hyvä kuunnella omaa kehoaan ja seurata sen reaktioita. Jos tahti on rauhallinen, voi mahdollisesti testata, miten keho reagoi venytyksiin. Noin yleisesti ottaen peniksen mallia ei valitettavasti voi muuttaa venytyksillä, mikäli tätä tarkoitit. Yhdynnässä voi kuitenkin testailla, mikä asento ja millainen tulokulma tuntuu itsestä ja kumppanista hyvältä. Kondomin kanssa taas tulee olla varovainen ja huolellinen siinä, että kondomi pysyy ehjänä ja peniksen suojana koko yhdynnän ajan.
Jos sinulla ilmenisi kipuja tai muita oireita peniksen alueella, joko lepotilassa tai erektiossa, on hyvä jutella asiasta lääkärin kanssa. Aina voi myös kääntyä terveydenhoitohenkilökunnan puoleen, mikäli penikseen liittyvät asiat mietityttävät jo nyt. Lisäksi meidän neuvontapuhelimeemme saa soittaa, juttelemme kanssasi mielellämme lisää, jos kaipaat vielä neuvoja. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.
Maija Nieminen