Moi. Olen 18v nainen ja kysyisin anaaliseksistä naisen kannalta. Mihin...
Moi. Olen 18v nainen ja kysyisin anaaliseksistä naisen kannalta. Mihin perustuu naisen mahdollisesti anaaliyhdynnästä saama nautinto? Peräaukkohan ei ole tarkoitettu sellaiseen, eikä se eritä kosteutta kuten emätin. Kuinka peniksen liikuttelu peräaukossa voi tuntua hyvältä? Tiedän, että kyse on yksilöllisistä asioista, jotka jokainen (jos kokeilee) kokee omalla tavallaan. Kai siinä silti joku juju on, jonka takia naiset siihen suostuvat.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Mietit anaaliseksiä ja sen tuomia nautinnon kokemuksia naisen näkökulmasta. Sukupuolesta riippumatta, meillä kaikilla on peräaukko, ja sen alueella on paljon hermopäätteitä. Se herkistää aluetta, jonka vuoksi kädellä, seksilelulla, sormilla tai vaikka kielellä hyväily voi tuntua erityisen hyvältä.
Anaaliseksi tuo joillekin seksiin myös vaihtelua ja uudenlaisia ulottuvuuksia. Se esimerkiksi mahdollistaa niin sanotun tuplapenetraation, jolloin voidaan käyttää sormia, seksivälineitä tai penistä yhtä aikaa niin emättimessä kuin peräaukossa. Jotkut kokevat, että jos saa anaaliseksin aikana orgasmin, se tuntuu erilaiselta kuin esimerkiksi klitoriksen tai emättimen kautta saatu orgasmi. Anaaliseksi saatetaan kokea myös vähän tabuksi, joka sekin saattaa aiheuttaa ihmisille extrakiihotusta.
Peräaukon kautta voi stimuloida myös niin sanottua A-pistettä, joka voi joillain löytyä virtsarakon ja kohdunkaulan väliltä lähellä peräsuolta. Tosin genitaalialueiden erilaisten pisteiden olemassaolosta ei olla yksimielisiä. Erogeeniset alueet ovat aina yksilöllisiä.
Tässä vain joitain ajatuksia, jotka saattavat liittyä syihin miksi anaaliseksi innostaa myös naisia. Kuten totesitkin, jokainen kokee ja kokeilee asioita, jotka saattavat kiihottaa ja kiinnostaa heitä. Tärkeää onkin, että tekee sellaista seksiä, joka tuntuu hyvältä ja sopii kaikille seksiä tekeville.
Neuvonnan tiimi