Moi! olen 30-vuotias heteromies ja minua mietityttää yksi asia, kun...
Moi! olen 30-vuotias heteromies ja minua mietityttää yksi asia, kun fantasioin ja joskus kiihotunkin yhden miespuolisen ystäväni kanssa kun juttelemme viestien välityksellä. ja joskus olen harjoittanut sooloseksiä missä ajattelen harrastavani seksiä miespuolisen ystäväni kanssa. mutta kun tapaamme livenä niin nämä halut ja kiinnostukset lopahtavat silloin. onko siis normaalia heteroseksuaalina kiihottua samasta sukupuolesta ja ja harjoittaa itsetyydytystä kun fantasioin seksistä hänen kanssaan?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. Et ole tilanteesi kanssa yksin, sillä moni muukin voi kokea olevansa hetero, mutta kiihottua fantasian tasolla oman sukupuolensa edustajista. On silti ymmärrettävää, että asia saattaa hämmentää, sillä aina omat fantasiamme eivät vastaa sitä, miten todellisuudessa haluamme toteuttaa seksuaalisuuttamme. Seksuaalisuus on hyvin monimuotoinen kokonaisuus ja kuvailemasi fantasiat ovat aivan sallittuja, myös heteromiehille. Voit siis jatkaa samaan malliin, jos sinusta siltä tuntuu.
Mikäli aihepiiri vielä mietityttää tai toivoisit vielä syvempää keskustelua tilanteeseesi liittyen, olet aina tervetullut juttelemaan neuvontapuhelimeemme.
Maija Nieminen