Moi! Olen ihmetellyt miksi en laukea suuseksissä, vaikka se tuntuu...
Moi! Olen ihmetellyt miksi en laukea suuseksissä, vaikka se tuntuu parhaimmillaan aivan uskomattoman hyvältä. Olen siis 21-v mies. Onko tiedossa jotain fysiologisia syitä, jotka voivat estää siemensyöksyn tulon penistä nuoltaessa? Eihän tämä itse asiassa edes ole mikään ongelma, koska pystyn olemaan erittäin lähellä nautinnon huippukohtaa hyvin pitkään. Olisi kuitenkin mukavaa laueta tyttöystävän suuhun palkinnoksi ihanasta seksistä. Miksihän tämä ei onnistu?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette löytäneet nautinnollisen tavan harrastaa seksiä. Vaikka suuseksistä nauttisikin, eivät kaikki saa orgasmia kuitenkaan sen avulla. Tässä ei ole mitään outoa tai väärää, jokaisen keho vain reagoi hyväilyihin yksilöllisin tavoin. Suuseksi voi toimia kuvaamassasi tilanteessa esimerkiksi hyvänä kiihottimena, mutta laukeamisen aikaansaamiseksi voi käyttää  jotakin itselle sopivampaa tekniikkaa. Halutessaan voi vielä testata erilaisia leluja tai muita hyväilyjä nautinnon tehostamiseksi suuseksin aikana.
Joskus taustalla voivat olla myös erilaiset huoliajatukset tai muut psyykkiset seikat, jotka saattavat ilmetä esimerkiksi jännittämisenä ja ”epäonnistumisen” pelkona. Tällaiset asiat voivat vaikeuttaa laukeamista ja aiheuttaa siten kolauksia itsetunnolle ja yhä uudestaan kokemuksen epäonnistumisesta. Siksi kannattaakin jutella kumppanilleen tunteistaan, jotta tilanne ei jää kummittelemaan oman pään sisälle.
On olemassa erilaisia fysiologisia tai rakenteellisia seikkoja, jotka voivat estää tai vaikeuttaa siemensyöksyn tulemista, mutta tätä pitäisi yleensä ilmetä muissakin seksin muodoissa suuseksin lisäksi. Luultavasti sinun tapauksessasi ei siis ole kyse mistään tällaisesta, mutta varmimman tiedon kyseiseen asiaan saat lääkäriltä.
Hyvä kuulla, että asia ei ole kuitenkaan teille mikään ongelma. Seksiin kannattaa suhtautua pikemminkin nautinto- kuin orgasmikeskeisesti. Tehkää vain sellaisia asioita, jotka tuottavat nautintoa ja antakaa laukeamisen olla miellyttävä yllätys, joka tulee, jos on tullakseen. Tärkeää on myös huomioida, että mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä tai siemensyöksyn ilman orgasmia. Jos asia painaa edelleen tai herättää uusia kysymyksiä, voit kääntyä neuvontapuhelimemme puoleen, jossa neuvomme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi