Moi. Olen poika ja 19v. Hieman yli viikko sitten tyttöystäväni...
Moi. Olen poika ja 19v. Hieman yli viikko sitten tyttöystäväni ehdotti siveysvyötä suhteen piristykseksi ja osti minulle tavallisen kokoisen holy trainer-merkkisen siveysvyön ja penis on ollut lukittuna siitä saakka, paitsi hän avaa sen vain viikonloppuisin ja haluaa, että käytän sitä pian 24/7. Aiheutuuko siveysvyön käytöstä mitään haittoja, jos penis ei pääse erektioon pitkään aikaan, edes öisin? Jutun turvallisuus hieman mietityttää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi fantasiat ovat ihan sallittuja ja tavallisia. Siveysvyön käytöstä ei valitettavasti ole kuitenkaan luotettavia tutkimustuloksia, mutta noin yleisesti ottaen peniksen terveydelle on tärkeää myös pitää taukoja siveysvyön käytöstä. Omaa kehoaan kannattaa kuunnella ja jos sinusta tuntuu, että esimerkiksi juuri öisin voisit olla ilman siveysvyötä, voisitte yhdessä keksiä jonkin toisenlaisen, teitä miellyttävän tavan toteuttaa seksuaalisuuttanne.
Joskus omat ja kumppanin toiveet voivat erota jollakin tavoin toisistaan. Olisi siis hyvä, jos pystyisitte keskustelemaan mietteistänne avoimesti yhdessä. Sinä määräät kehostasi, joten voit rohkeasti kertoa omista epäilyksistäsi ja toiveistasi. Tänne on koottu vielä hieman enemmän tietoa teemaan liittyen.
Jos asia huolestuttaa edelleen, saat kaikkein parhaimmin lisätietoa peniksestä ja erektiosta terveydenhoitajalta. Jos sinulle jäi jotain kysyttävää, voit olla yhteydessä myös neuvontapuhelimeemme, olemme täällä sinua varten.
Neuvonnan tiimi