Moi. Olen tyttöystävän kanssa aikeissa harrastaa seksiä pian. Hän ei...
Moi. Olen tyttöystävän kanssa aikeissa harrastaa seksiä pian. Hän ei ole neitsyt ja itse olen, mutta olen sanonut etten ole. Nyt olen huolissani, että hän saa asian selville jos laukean liian pian. Kaverit ovat kertoneet, että siitä voi arvata että on neitsyt. Olen harjoitellut fleshlightin avulla ja sen kanssa kestän noin minuutin kun olen kovasti kiihottunut. Tuntuukohan nainen paremmalta ja kuinka kauan pitäisi kestää yhdynnässä ettei olisi noloa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On aina yksilöllistä, kumman kokee nautinnollisemmaksi, Fleshlightin vai naisen. Seksissä kumppanin kanssa on mukana myös psyykkinen aspekti, joten kokemus naisen kanssa voi kokonaisuudessaan olla erilainen kuin keinovaginan kanssa. Luultavasti kumppaniasikin jännittää seksin harrastaminen kanssasi, sillä onhan tilanne hänellekin uusi, koska ette ole aiemmin yhdessä olleet sängyssä. Oletteko harrastaneet hyväilyseksiä? Tästä on helpompaa edetä itse aktiin, kun molemmat tuntevat toistensa kehot ja sen, mistä kumpikin nauttii.
Etenkin nuorena tai uuden kumppanin kanssa saattaa erinäisistä syistä laueta melko nopeasti, mutta tässä ei ole mitään noloa. Et varmaankaan vihastuisi tyttöystävällesikään, jos hän laukeaisi nopeasti. Tulevaa ei voi silti tietää etukäteen, joten ethän stressaa asiaa liikaa. Ja jos laukeaminen tapahtuisi nopeasti, voi pienen ”jäähdyttelytauon” jälkeen yrittää uudestaan, jolloin laukeamiseenkin saattaa mennä enemmän aikaa. Mikäli laukeaisitkin tällä hetkellä nopeasti, voi asia yleensä korjaantua ajan myötä ihan itsestään. Jos koet, että sinun tapauksessasi on aidosti kyse herkästä siemensyöksystä, voit lukea tämän artikkelin ja testata halutessasi siinä olevia harjoitteita. Itse aktia varten voit myös esimerkiksi ostaa kondomeja, joiden puudutusaine auttaa pitkittämään yhdyntää.
Omista peloistaan ja huolistaan voi aina puhua toiselle. Tyttöystäväsi varmasti osaisi ottaa sinut myös paremmin huomioon, jos kertoisit hänelle totuuden tilanteestasi. Aina voi kääntyä myös jonkun aikuisen puoleen, sillä heilläkin on kokemusta näistä asioista. Myös meidän neuvontapuhelimeemme voi soittaa joko yksin tai yhdessä. Tsemppiä tulevaan ja nautinnollisia hetkiä.
Maija Nieminen