Moi onko normaalia jos kiihottuu lastenrattaista kiihotun kun pääsisi istumaan...
Moi onko normaalia jos kiihottuu lastenrattaista kiihotun kun pääsisi istumaan rattaisiin sadesuojan kanssa. Olen miettinyt lastenrattaiden ostoa vain tätä varten muta en ole viittinyt ja miettinyt että onko tämä jo epänormaalia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä, joissa ei ole mitään pahaa. Siksi on aivan sallittua kiihottua esimerkiksi esineistä tai välineistä. Fantasiat voivat ajatuksen tasolla tuoda iloa ja turvaa elämään. Jos sinua kiinnostaa myös toteuttaa fantasiasi, on tämä luvallista. Tällöin kannattaa kuitenkin ottaa huomioon toteutustavan turvallisuus esimerkiksi rattaiden kestävyyden suhteen.
Omat kiihottumisen kohteet voivat aiheuttaa joskus myös hämmentäviä tai ristiriitaisia tunteita. Tällaisissa tilanteissa on hyvä puhua jonkun luotettavan henkilön kanssa. Jos sinusta tuntuu, että haluat vielä keskustella tilanteestasi, juttelemme mielellämme kanssasi neuvontapuhelimen kautta.
Neuvonnan tiimi