moi! oon 13v poika ja mua kiinnostais poikien väline peppuseksi...
moi! oon 13v poika ja mua kiinnostais poikien väline peppuseksi aika paljon nii oisko teillä antaa vinkkei miten helpottaa tiukkuutta ja muutenki anaalijuttuihi

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Anaaliseksiin voi tutustua ensin koskettelemalla omaa peräaukon seutuaan kaikessa rauhassa ennen mahdollista anaaliyhdyntään ryhtymistä. Peräaukossa ja sen ympäristössä ei ole luonnollista liukkautta, joten hyväilyissä on tärkeää käyttää sopivaa liukuvoidetta. Lisäksi omat kynnet kannattaa leikat lyhyiksi, jottei tule satuttaneeksi itseään. Ennen anaaliseksiä on myös hyvä huolehtia, että suoli olisi mahdollisimman tyhjä.
Peräaukon tiukkuus on hyvin yksilöllinen seikka. Liukuvoiteen kanssa voi kuitenkin ensin painella ja hyväillä peräaukon seutua ja reunoja. Toiminta yleensä rentouttaa lihakset ja sormi on tämän jälkeen helpompaa laittaa sisälle. Omaa kehoaan kannattaa kuunnella ja muokata etenemistahtinsa ja tekniikkansa sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä ja välttää niitä asioita, jotka tuntuvat epämiellyttäviltä. Mahdollisen kumppanin kanssa on tärkeää muistaa myös keskustelu molempien toiveista anaaliseksin suhteen sekä kondomin käyttö anaaliyhdynnässä.
Jotta saisit kattavampaa tietoa aihepiiriin liittyen, voit tutustua tarkemmin anaaliseksiin tämän sarjakuvan ja oppaan kautta. Jos sinulle heräsi vielä kysyttävää anaaliseksiin liittyen, saa myös neuvontapuhelimeemme soittaa asian tiimoilta.
Maija Nieminen