Moi oon 13v poika . Mä imin yhen mun luokkakaverin...
Moi oon 13v poika . Mä imin yhen mun luokkakaverin munaa koulun vessassa. Onks se jotenki lain vastasta sillee et lasketaanks se julkiseks paikaks? Ei meitä kukaa nähny tieteskää

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että otit meihin yhteyttä sinua mietityttävän asian suhteen. Noin yleisesti ottaen julkisilla paikoilla ei ole soveliasta harrastaa seksuaalisia tekoja, jottei tule loukanneeksi toisten sukupuolisiveellisyyttä. Koulu ja koulun vessa lasketaan julkisiksi tiloiksi, joten siksi koulussa ei suositella harrastettavan seksuaalisia tekoja. Mitään hätää ei kuitenkaan ole, sillä kukaan ei nähnyt teidän suuseksihetkeänne ja ette siten ole tulleet loukanneeksi ketään. Voit siis olla tilanteessasi huoletta. Mahdollista jatkoa ajatellen voitte tarvittaessa miettiä yhdessä jonkin sellaisen paikan, jossa olisi oma rauha harrastaa suuseksiä. Muistattehan myös kondomin käytön. Lisätietoa turvallisesta suuseksin harrastamisesta löydät halutessasi vielä täältä.
Neuvonnan tiimi