moi, oon 15v poika ja oon huomannu lähiaikoina että Maanantai...
moi, oon 15v poika ja oon huomannu lähiaikoina että Maanantai aamuisin penis tuntuu ”lötköltä” herätessäni ja haistan aina sperman hajun. Tätä on jatkunu jo vähän aikaan ja päätin laittaa puhelimeni kuvaamaan Sunnuntain ja Maanantain väliseksi yöksi. Videolta huomasin että syynä on 13v pikkusiskoni joka tulee huoneeseeni ja alkaa leikkiä penikselläni ja hyväilee sitä. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Viestissäsi kuvailemassasi tilanteessa on tärkeää rohkaistua kertomaan asiasta luotettavalle aikuiselle. Tämä henkilö voi olla kuka tahansa sellainen aikuinen, johon luotat ja jolle sinun on helppo puhua: esimerkiksi sukulainen tai vaikkapa kouluterveydenhoitaja tai nuorisotyöntekijä. Tilanteessa on hyvä saada tuki sekä sinulle että siskollesi.
Seksuaaliset teot sisarusten kesken ovat varsin yleinen fantasia. Moni fantasioi myös vaivihkaisista seksuaalisista teoista niin, että itse tai toinen nukkuu. Silloin kun fantasia säilyy mielen tasolla, se on ihan ok. Tosielämässä ketään ei saa kosketella ilman lupaa penikseen tai muualle kehoon tämän nukkuessa. Sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken ei myöskään ole Suomen lain mukaan mahdollinen.
Jos sinusta tuntuu, että haluaisit jutella aiheesta lisää tai tarvitsisit vaikkapa tukea sen miettimiseen, miten ja kenelle asiasta voisi kertoa, kannustamme sinua soittamaan meille päivystysaikanamme tai varaamaan ajan. Voit olla meihin yhteydessä myös nimettömästi.
Neuvonnan tiimi