Moikka. Olen 17-v tyttö, ja olen miettinyt paria juttua, joista...
Moikka. Olen 17-v tyttö, ja olen miettinyt paria juttua, joista kysyn. Olemme puhuneet poikaystävän kanssa, että voisin istua hänen kasvoilla, ja hän nuolisi minua. Kuinka se olisi toteutettavissa? Enhän voi istua koko painollani hänen kasvojen päälle. Voi olla vaikea rentoutua itse, jos on jännitettävä jalkoja. Pitäisi olla niin, että alapäätä olisi helppo kosketella kielellä. Orgasmin hetkellä saan joskus yllättäviä raajojen nytkähdyksiä. Mitä ne vaikuttaisivat suuseksin aikana minuun?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette puhuneet yhteisistä toiveistanne suuseksin suhteen. Istuminen toisen kasvojen päälle voi herättää huolenaiheita, mutta jos kumpaakin asia kiinnostaa, voi rohkeasti kokeilla erilaisia tekniikoita. Toisen kasvojen ylle voi asettua esimerkiksi kyykkyasentoon tai omien polviensa varaan. Jos tasapainon menettäminen pelottaa, voit yrittää ottaa käsilläsi tukea jostakin läheltä, esimerkiksi sängynpäädystä.
Orgasmin hetkellä on luonnollista kokea erilaisia raajojen nytkähdyksiä. Jokainen seksikerta on omanlaisensa ja siksi voi olla, että jollain kerralla raajojen nytkähdyksiä tapahtuu ja toisella kerralla taas ei. Mikäli tilanne jännittää, voi kasvojen päällä istumista testata ensin vain hetken aikaa ja sitten esimerkiksi käydä puolittain selinmakuulle kumppanin vatsan päälle ja jatkaa suuseksiä kumppanin pää hieman kohotetussa asennossa. Näin orgasmin saaminen saattaa tuntua ns. turvallisemmalta. Kaikissa seksin muodoissa on hyvä muistaa kondomin tai suuseksisuojan käyttö.
Seksin ei pitäisi olla vakava asia ja jos jokin ei heti onnistu, voi rohkeasti testata toista asentoa tai tekniikkaa. Tärkeintä on, että tilanne on molemmille miellyttävä. Mikäli kaipaatte vielä lisätietoa seksiin liittyen, voitte kääntyä neuvontapuhelimen puoleen, jossa asiaa on mahdollista käsitellä vielä paremmin. Autamme teitä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi