Moikka! Olen 22 vuotias mies ja tunnen melko voimakasta seksuaalista...
Moikka! Olen 22 vuotias mies ja tunnen melko voimakasta seksuaalista kiinnostusta itseäni vanhempiin, noin 40 v naisiin. Haluaisin kokeilla seksisuhdetta tai vastaavaa, en hirveän vakavaa suhdetta jonkun mukavan naisen kanssa. Mitenköhän minun kannattaisi edetä tämän asian kanssa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja on ihan tavallista, että kokee vetoa itseään vanhempiin naisiin tai haluaa harrastaa seksiä heidän kanssaan. Tässä ei ole mitään pahaa tai väärää, etenkin, kun olet jo täysi-ikäinen. Myös sinua vanhemmat naiset saattavat etsiä seuraa nuoremmista miehistä, joten tilanteessasi ei ole syytä häpeään.
Sopivan kumppanin löytyminen saattaa olla hankalaa, mutta tilannetta voi helpottaa profiilin luominen joko nettitreffipalveluun tai treffisovellukseen. Voit asettaa palveluun ikärajat ja kertoa hieman tarkemmin, millä mielellä olet liikenteessä. Myös itse voit tutkia, olisiko paikalla henkilöitä, jotka eivät etsi vakavaa suhdetta ja osuvat ikähaarukkaasi. Kun molemmat tietävät, millaisin toivein ollaan liikenteessä, voidaan luultavasti välttyä myös väärinkäsityksiltä.
Toivottavasti löydät jonkin sinulle sopivan tavan lähestyä kiinnostavia ihmisiä. Jos sinua jäi mietityttämään vielä jokin seksuaalisuuteen liittyvä asia, voit lähettää meille uudenkin kysymyksen. Neuvomme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi