Moikka tarvitsisin apua oon menettänyt vähän itsetuntoani kun koen että...
Moikka tarvitsisin apua oon menettänyt vähän itsetuntoani kun koen että munani on liian pieni ja monet naiset on sanonut sitä samaa siks en oikein oo viittiny enää nais seuraa ettii ku pelkään et taas saan sanotaan että se on liian pieni ettei tunnu hyvält siks oon tyyntynyt runkkaamaan vaan ja ny sekään ei oikein nappaa enää että mitäs täs vois tehdä seksiäkää en oo 2 vuoteen päässy harrastamaan ja sekin vähän närkästyttää mut joo tarvisin vähän neuvoja

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävä kuulla, että koet menettäneesi itsetuntoasi peniksen koon ja naisten kommenttien seurauksena. Kenenkään ei pitäisi joutua kuulemaan ikäviä kommentteja omasta kehostaan.
Peniksiä on erilaisia ja eri kokoisia. Vallalla on käsitys, että mitä isompi penis, sitä parempi. Tämä on valitettavaa, sillä pienikin penis pystyy ihan yhtälailla nauttimaan eikä ole huonompi kuin isompi penis. Seksiin kuuluu lisäksi muutakin kuin genitaalit. Voit lukea peniksestä lisää täältä ja penis-vaginayhdynnästä lisää täältä.
On tavallista, että itsetuntoon liittyvät huolet saattavat heijastua seksihaluihin kielteisesti. Jos on huono olo itsestään, ei välttämättä tee niin kovasti mieli hakea seuraa tai seksiä. Se voi näkyä myös sooloseksin vähenemisessä.
Muista, että olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet. Voit halutessasi soittaa puhelinneuvontaamme, niin voimme tarkemmin jutella sinun tilanteestasi ja neuvoista, joita kaipaisit.
Neuvonnan tiimi