Mun naapuri ei nahny mun penista kun kurkkasin hanta viela...
Mun naapuri ei nahny mun penista kun kurkkasin hanta viela yhen kerran salekaihtimken lapi, vaan naki vaan mun kasvot niin teinko jotain vaarin

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Et maininnut kysymyksessäsi sen laajemmin, millainen tilanne oli kyseessä, kun naapurisi näki sinut. Jokaisella on oikeus seksuaaliseen loukkaamattomuuteen ja jos kyse oli fantasioimisesta seksuaalisessa mielessä, olisi tärkeää, että toista ei otettaisi tietämättään mihinkään itsetyydytyssessioon tms. mukaan. On kuitenkin hyvä juttu, jos naapurisi ei nähnyt penistäsi, sillä penistään ei saa näyttää sellaisille, jotka eivät ole sitä pyytäneet. Itsetyydytyksessä tai fantasioimisessa sinänsä ei ole mitään pahaa ja niitä voi myös harrastaa mahdollisesti niin halutessaan jatkossakin. Jos sinulle jäi vielä jotain kysyttävää, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi