Mun pitkäaikaine hetero poikaystävä kertoi omasta fetissistään joka on trans-porno....
Mun pitkäaikaine hetero poikaystävä kertoi omasta fetissistään joka on trans-porno. Tämä tuli todella isona yllätyksenä minulle, ja tämä tieto on myös shokki. Ei sillä, että siinä olisi mitään väärää. Poikaystävä kertoi, että käyttää dildoja sekä anaalitappeja ja on piilotellut näitä vanhiempansa luona jo vuosia. Kertoi myös, että lähetellyt kuvia joissa masturboi tappien ja dildojen kanssa ryhmiin, jossa ihmisiä joilla samaa seksuaalista mielenkiintoa, sekä myös transnaisille. Mitä teen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Dildojen ja anaalitappien käyttö on yleistä. Niin ikään erilaiset fantasiat ja niistä nauttiminen pornoa käyttäen on täysin ok tapa toteuttaa omaa seksuaalisuutta ja saada mielihyvää.
Joskus kumppanin mieltymys voi yllättää ja ihmetyttää, etenkin jos se on itselle jotakin uutta tai vierasta. Ajan myötä kumppanin mieltymykseen on kuitenkin mahdollista tottua, kun alun hämmennys helpottaa. Tilanteessa voi auttaa avoin keskustelu kumppanin kanssa ja tarvittaessa seksuaalineuvonta yhdessä tai erikseen. Esimerkiksi meille voi varata ajan neuvontaan, jolloin voimme tarkemmin käsitellä asiaa ja siihen liittyviä ajatuksia ja tunteita. Voit myös soittaa puhelinneuvontaamme, jos kaipaat keskusteluapua.
Erilaiset fetissit ja mieltymykset ovat tavallisia. Fantasioista ja fetisseistä voi lukea lisää täältä ja pornosta voi lukea täältä.
Neuvonnan tiimi