Muovifetissistä kertominen puolisolle
Hei! Minulla on fetissi muoviin. Tykkään erityisesti hyväillä itseäni muovisilla essuilla. Sadeasutkin ovat kivoja. Eihän tämä varmaankaan ole yleisin fetissi ja sen takia nuorempana tämä asia nolotti.
Puolisoni hyväksyy minut tällaisena kuin olen, josta olen hänelle hyvin kiitollinen. Haluan kiittää teitä, koska käsittelitte yhdessä artikkelissa fetissejä ja rohkaistuin paljastamaan nämä minulle tärkeät fetissit puolisolleni. Teette tärkeää työtä!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi ja mukavasta palautteestasi. Muovista on sallittua pitää ja nauttia. Hyvä juttu, että olet sinut tilanteesi kanssa ja olet löytänyt sinulle sopivan tavan nauttia fetissistäsi. Netistä saattaa löytää muitakin, jotka jakavat samanlaisen mieltymyksen kanssasi. Fetissejä käsittelevän artikkelimme löydät vielä tarvittaessa täältä.
On hienoa kuulla, että olet pystynyt kertomaan puolisollesi fetisseihin liittyvästä mieltymyksestäsi ja puolisosi hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Tällainen on arvokas piirre ihmisessä ja kumppanissa. Toivottavasti pystytte jatkossakin juttelemaan seksuaalisuuteen liittyvistä asioista ja saatte toteuttaa seksuaalisuuttanne teille mieleisin tavoin. Kaikkea hyvää sinulle ja puolisollesi jatkossa.
Neuvonnan tiimi