Muuttuuko ihmisen haaveet seksistä?
Muuttuuko ihmisen haaveet seksistä miten? Kun mulla oli haave että saisin laittaa mun käden tytön pikkareiden sisään ja sain tehdä niin eilen (se oli muuten ihanaa) niin nyt mun uus haave on päästä panemaan pimppiin. Tuleeko sit joka kerta uusia haaveita kun saa tehdä sen edellisen? Vai loppuuko ne joskus?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Haaveileminen on ihmiselle tyypillistä. Käden laittaminen pikkareihin on iso askel eteenpäin seksuaalisuuden ja ihmissuhteiden saralla. Yleensä, jos tilanne tuntuu hyvältä, saattavat haaveet kehittyä pidemmälle. Monilla voi tulla pimpin koskettamisen jälkeen haave pimppiin panemisesta. Tämä on tavallista. Haaveitaan saa toteuttaa itselleen ja kumppanilleen sopivaan tahtiin. Ekasta kerrasta voit lukea enemmän täältä.
Unelmointi ei monilla lopu koskaan. Myös iäkkäillä ihmisillä on haaveita ja unelmia. Haaveilun aiheet voivat kuitenkin muuttua iän ja elämäntilanteen mukaan. Haaveet eivät välttämättä liity seksiin ollenkaan, vaikkakin myös seksuaalisia haaveita saattaa esiintyä. On hyvin tavallista, että etenkin murrosiässä haaveet voivat liittyä seksiin. Yleensä vanhetessa haaveilu voi hieman muuttaa muotoaan. Tässä ei ole mitään outoa. Ihminen muuttuu elämän myötä. Haaveilu voi tuoda elämään iloa ja väriä.
Neuvonnan tiimi