Näin videon netissä jossa nätti nuori nainen pelasi switchiä (siis...
Näin videon netissä jossa nätti nuori nainen pelasi switchiä (siis se konsoli) alasti. Sitä oli tosi jännää kattoa ja runkkasin kans sille. Mietin kun pelaan välillä kans tyttöjen kaa pelejä niin ois tosi jännää jos vois pelata niiden kaa alasti. Mut ei sellasta voi ehdottaa niille vai voiko?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasioiminen erilaisista asioista on sallittua, kuten on myös runkkailu omille fantasioilleen. Jotkut haluavat jättää fantasiansa vain mielikuvien tasolle, mutta toisia innostaisi myös fantasioiden toteuttaminen. Tällöin on tärkeää saada toisen/kaikkien osapuolten lupa fantasioiden toteuttamiseen, mihin itsekin viittasit.
Millaiset välit sinulla on näiden eri tyttöjen kanssa? Joskus on helpompaa ehdottaa jollekin läheisemmälle ihmiselle eri fantasioiden toteuttamista kuin vieraammalle henkilölle. Läheisen ihmisen kanssa on monesti jo syntynyt molemminpuolinen luottamus ja toisen kanssa on helpompi keskustella omista toiveistaan, peloistaan ja rajoistaan. Ihmisissä on eroja ja joitakin alasti pelaaminen voisi kiinnostaa, mutta on hyvä ottaa huomioon, että kaikki eivät välttämättä jaa samoja näkemyksiä kanssasi. Voihan asiaa ensin tiedustella esimerkiksi kautta rantain ja kertoa vaikkapa kuulleensa, että jotkut maailmalla pelaavat Switchiä alasti. Jos vastapuolen reaktio ei ole toivotunlainen, ei hän välttämättä ole kiinnostunut. Varmimman tiedon saa tietysti aina vain suoraan kysymällä. Jos aihepiiri vielä mietityttää, on asiaa sivuttu myös tässä artikkelissa.
Mikäli sinusta tuntuu, että haluaisit ensin jutella jonkun ihan ulkopuolisen henkilön kanssa, voit soittaa neuvontapuhelimeemme, jossa voit puhua avoimesti mietteistäsi.
Maija Nieminen