Naiseksi eläytyminen
Olen mies mutta tykkään kirjoittaa seksitarinoita näkökulmasta että olisin nainen ja että minulla olisi pillu. Naisellisuus kiinnostaa. Luulen että niiden välinen seksi on tasavertaisempaa. Kuin penetraatio keskeinen heteroseksi. Haluisin eläytyä naisen rooliin kun harrastan naisen kanssa seksiä, vaikkei p olekkaan, mutta asian ymmärtävän kumppanin löytäminen lienee vaikeaa. Naistenvälinen on vaan söpöä ja luonnolista, mies nainen ällöttää. Vaikka itse olen ns mies ja tykkään naisista🤔sekavaa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamistasi asioista on sallittua fantasioida ja nauttia. Omaa seksuaalisuuttaan voi toteuttaa mielikuvien ja esimerkiksi tarinan kirjoittamisen keinoin. Mielikuvissa ja tarinoissa eivät päde tosielämän lainalaisuudet ja rajoitukset. Erilaiset mielikuvat ja fantasiat saattavat tuoda vireyttä (seksi)elämään.
Omista toiveistaan kannattaa jutella potentiaaliselle kumppanilleen. Naisen rooliin on lupa eläytyä, mikäli tilanne on mahdolliselle kumppanille OK. Myös itsetyydytyksen avulla voi nauttia fantasioistaan, jos se on sopivampi vaihtoehto tällä hetkellä.
Mikäli omaan seksuaalisuuteen liittyy asioita, jotka hämmentävät itseä, on aihetta mahdollista käsitellä seksuaalineuvojan kanssa. Oletkin tarvittaessa tervetullut juttelemaan mietteistäsi neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi