Naisen päälle laukeaminen
Voidaanko pitää normaaliin seksiin kuuluvana, että juuri ennen siemensyöksyn tuloa ottaisi peniksen ulos pimpistä, ja laukeaisi naisen päälle? Spermaa siis lentäisi mahalle, tisseille ja myös kasvoille. Minulta tulee siemensyöksy yleensä hyvin roiskahtamalla, ja spermatippoja lentää aika laajalle alueelle.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Peniksen voi ottaa ulos pimpistä ennen siemensyöksyn tulemista. Sperman voi antaa tulla mahalle, tisseille tai kasvoille. Tässä ei ole mitään väärää ja näin voi toimia, jos se tuntuu sekä sinusta että kumppanistasi miellyttävältä asialta.
Siemensyöksyn määrä ja koostumus vaihtelevat yksilöittäin ja seksikerroittain. Sperma voi tulla esimerkiksi roiskahtamalla, jos se on keholle ominaista eikä spermatippojen lentämisestä laajalle alueelle tarvitse olla huolissaan.
Kumppanin kanssa on hyvä jutella kummankin mieltymyksistä. Jos jokin yhteinen asia miellyttää teitä molempia, voi halutessaan kyseistä seksitapaa kokeilla. Kuvaamistasi asioista on sallittua nauttia myös fantasioiden ja itsetyydytyksen keinoin, mikäli se tuntuu itselle paremmalta vaihtoehdolta. Lisätietoa seksuaalisuudesta saat neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi