Naisten alusvaatteisiin pukeutuminen ja masturboiminen
Hei Sexpo.
Olen 23 vuotias mies. Minulla on ehkä hieman outo fetissi. Tykkään pukeutua naisten alusvaatteisiin ja tykkään todella paljon masturboimisesta ja olen melkeinpä koko ajan kiihottunut, onko tämä normaalia?
Masturbointi hetkiin kuuluu myös peppureiän stimulointi. Tykkään käyttää erilaisia leluja. Tappeja ja dildoja. Käytän runsaasti liukuvoidetta ja kipua ei ole koskaan ollut joten voiko tätä jatkaa? Tykkään myös videoida itseäni kun leikin dildoilla.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen seksuaalisuus on hyvin monimuotoinen asia. Seksuaalisuuttaan voi toteuttaa erilaisten seksuaalisten mieltymysten ja masturboimisen kautta. On muitakin, joita kiihottaa naisten alusvaatteisiin pukeutuminen masturboinnin yhteydessä. Tässä ei ole mitään outoa.
Seksihalujen ja kiihottumisen määrä voi vaihdella muun muassa henkilön, iän ja elämäntilanteen mukaan. Jos tilanne ei vaikuta omaan jaksamiseesi tai esimerkiksi töiden tai opiskelujen hoitamiseen, ei asiasta tarvitse olla huolissaan.
Seksilelujen käyttöä masturbointinsa yhteydessä saa videoida. Peppureikää voi stimuloida ja hyväillä liukuvoiteen ja mainitsemiesi lelujen avulla. On tärkeää kuunnella kehoaan ja edetä niin, ettei mikään satu. Jos masturbointihetkesi tuottavat sinulle nautintoa ja iloa, voi masturbointihetkiään jatkaa mainitsemallasi tavalla. Lisätietoa turvallisesta anaaliseksistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi